Kék, koromfekete és világos szürke krioszaunák

TECHNIKAI TÁMOGATÁSUNKRÓL

Egyik alapelvünk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást kínáljuk ügyfeleinknek és megértsük igényeiket. Éppen ezért nagy figyelmet fordítunk a szervizelésre és a segítségnyújtásra, bármilyen probléma esetén. Szorosan együttműködünk partnereinkkel és beszállítóinkkal annak érdekében, hogy az általunk kínált krioterápiás berendezések minden előírásnak megfeleljenek és működőképesek legyenek. Az első kapcsolatfelvételtől a napi működésig útmutatást és segítséget nyújtunk ügyfeleinknek.

SZOLGÁLTATÁSUNK TARTALMAZZA:

  • Szabványos 24 hónapos garancia minden Egész Testes Krioterápia termékre, a beszerelés dátumától számítva.
  • Válaszadás 24 órán belül, a probléma felméréséhez az üzemeltető vagy a karbantartásért felelős személy részvétele szükséges.
  • A probléma mértékétől függően, megfelelő intézkedést és akár helyszíni látogatást is teszünk a probléma megoldása érdekében.
  • Alkatrészkészlet áll rendelkezésünkre a gyors csere érdekében.
  • Wi-fi diagnosztika, frissítés és javítás.
  • Kisebb problémák megoldása és segítségnyújtás érhető el telefonon, e-mailben vagy Skype-on keresztül.

TOVÁBBI SZOLGÁLTATÁSI LEHETŐSÉGEK DÍJ ELLENÉBEN:

  • A berendezés éves ellenőrzése.
  • Kiterjesztett Garancia.
  • Szakemberek által végzett Kockázatértékelés
CRYONiQ szerszámosláda a kínált szolgáltatásokat képviselve

CRYONiQ segélyvonal

Ha műszaki problémákat tapasztal a berendezésével kapcsolatban, kérjük, kattintson ide, hogy részletes jelentést küldjön nekünk, küldjön e-mailt közvetlenül a  support@cryoniq.hu uk címre, vagy hívja szerviztechnikusainkat a +44 778 831 0020 telefonszámon.

    CRYONiQ Technikai Támogatás